تشریفات اداریمنشی و مسئول دفتر

دوره آموزشی مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای

دوره آموزشی مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای

آموزش مسئولین دفاتر و منشی گری از جمله افرادی که در بد ورود مشتری یا مهمان باید انجام وظیفه نماید مسئولین دفاتر و منشی ها هستند. این افراد در اصل نماینده مدیر یا ریاست به حساب می آید.

در طول روز منشی ها و مسئولین دفاتر بارها و بارها به اتاق مدیریت یا ریاست هر بخش مراجعه می‌نمایند، و به انجام امور محوله درخواستی مدیر می‌پردازند.

شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که مسئولین دفاتر فقط یک مانع برای دیده شدن مدیریت هستند، اما وقتی وارد جزئیات شغلی این افراد می شویم، متوجه خواهیم شد، که مسئولیت و وظایف منشی و مسئولین دفاتر کمتر از مدیریت و ریاست شرکت یا سازمان نیست.

هدف از برگزاری دوره آموزشی مسئولین دفاتر و منشی ها

 

دلیل برگزاری این دوره آشنا نمودن کارکنان این بخش با ارتباطات موثر است تا بتوانند هم در ارتباطات کلامی و هم ارتباط غیر کلامی با قدرت در مقابل مهمانان، ارباب رجوع و مشتریان حاضر شوند. در این دوره نیاز های بنیادی انسان ها آموزش داده می شود، تا متوجه این موضوع مهم گردند.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  لیست دوره های آموزشی جامع مدیریت منابع انسانی

دوره آموزشی مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای برای افرادی که می خواهند در حرفه خود به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنند و باعث ارتقای کار خود و دفتر و شرکت بشوند و در استخدام های منشی گری عالی تر و موفق تر عمل کنند و درآمد بالاتری کسب کنند پیشنهاد می شود.

دوره آموزشی مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای

 آموزش های عملی در دوره

این دوره که بیشتر به صورت تئوری برگزار می گردد : به شناخت روحیات و قابلیت‌های افراد شرکت کننده و همچنین آشنایی افراد با خودشان می پردازد. در این دوره آزمونها و تستهایی اجرا می شود که شامل موارد زیر می باشند.

  1. تست اعتماد به نفس در شغل مورد تصدی
  2. آزمون دقت در امور محوله
  3. تست میزان خلاقیت افراد
  4. محتوای دوره آموزشی مسئولین دفاتر و منشی ها
  5. آشنایی با دقت کلامی و ظرافت معنایی
  6. هوش کلامی و راهکارهای ارتباط موثر
  7. اعتماد به نفس و روش های افزایش عزت نفس
  8. مهارت های عمومی مسئول دفتر
  9. مهارت های تخصصی مسئولین دفاتر و منشی ها
  10. رعایت قوانین آداب معاشرت در محل کار
  11. آداب مکالمه شغلی (تلفن های دریافتی و خروجی)
  12. مدیریت جلسات ( قبل از جلسه- حین جلسه- بعد از جلسه )
  13. مدیریت زمان و آراستگی محیط کار
پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش شرح وظایف رانندگان تشریفاتی+واحد نقلیه

 این دوره برای چه کسانی کاربرد دارد

  1. مسئولین دفاتر مدیر کل و سایر بخش ها
  2. کسانی که علاقمند به شغل منشیگری هستند
  3. پذیرشگر ها در شرکت ها بیمارستان ها
  4. و…

چگونه می توانیم در این دوره شرکت کنیم

دوره مسئولین دفتر و منشی گری در حال حاضر به صورت حضوری و نسبت به درخواست شرکت ها برگزار می شود، اما گروه آموزشی نوشیجان در حال آماده سازی این دوره به صورت مجازی بوده که در صورت آماده شدن در سایت آموزشی نوشیجان بارگذاری می گردد.

 زمان برگزاری دوره

زمان دوره ۸ ساعت است که به صورت تئوری و کارگاهی برگزار می گردد در صورت نیاز به مشاوره و آموزش در محل کار خودتان می توانید از طریق پنل تماس با ما با همکاران آموزش تماس بگیرید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن