برند سازی: بدون شک در هر شغلی که هستید و یا اینکه هر شغلی را می خواهید از نو ایجاد کنید جهت موفقیت شما نیاز به مدیریت برند و برندسازی شخصی دارید
برند سازی (branding): امروزه شرکت ها و سازمان هایی که به بلوغ رسیده اند، می بایستی برنامه ریزی برند سازی خود را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت تدوین و اجرایی کنند. یکی از توانایی هایی که مدیران عامل باید دارا باشند تدوین برنامه برند سازی است. برند سازی به افزایش فروش، افزایش سود، افزایش مشتریان و در نهایت به تعالی سازمان کمک می کند.
مدیریت برند با توجه به نیاز شرکت و بازار و موقعیت آن، در بخش های تبلیغات، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، گارانتی و وارانتی، فنون مذاکرات، مدیریت استراتژیک، خلاصه می شود. به این معنا که مدیریت یکپارچه برند یک روال است و به بخش های مختلف سازمان برمی گردد. یک مدیر عامل، رهبر، لیدر یا مدیر برند می بایست تمامی بخش های یک شرکت را در راستای ارتقا برند و ارزش آن سازمان مدیریت کند. مدیریت یکپارچه برند نیاز به آموزش دارد. آموزشی اصولی و حرفه ای با توجه به مثال های کاربردی، آموزشی که در یک محیط تخصصی با توجه به نیاز بازار صورت گیرد.
معرفی دوره آموزشی برند سازی
در این دوره مطالب حوزه کسب و کار به ویژه برند سازی مطرح خواهد شد. برای این که به مدیریت برند برسیم می بایستی ابتدا مدیریت استراتژیک برند را به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام دهیم. سپس باید بر مبنای نیاز بازار، بازاریابی بهینه انجام دهیم، با کمک بازاریابی کمپین های تبلیغاتی را تدوین و اجرایی کنیم. معماری برند شامل : مدیریت استراتژیک بازاریابی – مدیریت استراتژیک برند – اصول و مدیریت بازاریابی – تبلیغات – مدیریت فروش – برند سازی – برند سازی دیجیتال – مدیریت ارتباط با مشتری – ارزشیابی و توسعه برند می باشد.
در این معماری، برنامه ریزی و استراتژی، نقش بسیار مهمی دارد که به صورت بنیادی در دوره مدیریت جامع برند به آن می پردازیم. پس از این که معماری و فلوچارت برند سازی را ترسیم کردیم می بایست آن را اجرا و مدیریت کنیم. مدیر برند یا مدیر ارشد شرکت می بایست مدیریت برند را انجام دهد. بخشی از برند علم است و بخشی از آن مهارت. در دوره مدیریت جامع برند تمامی آیتم های مدیریت یکپارچه برند را به شما آموزش می دهیم.
موضوعات کلی کارگاه:
– مفاهیم و تعاریف مدیریت برند
– ضرورت و دستاوردهای مدیریت برند
– راز و رمز ماندگاری برندها
– چرایی مرگ و میر برندها
– تشریح مدل های ضروری و کاربردی مدیریت برند
– گام ها و مراحل مدیریت برند
– الف تا یاء مدیریت برند
سرفصل های دوره جامع برند سازی
- اصول و مدیریت بازاریابی
- اصول و مدیریت استراتژیک بازاریابی
- مدیریت استراتژیک برند
- مدیریت تبلیغات
- مدیریت فروش
- مدیریت برند
- مدیریت برند سازی دیجیتال
- مدیریت ارتباط با مشتری
مخاطبان دوره برند سازی
- مدیران ارشد و میانی
- کارآفرینان و صاحبان مشاغل
- توسعه دهندگان کسب و کار
- مدیران فروش، بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی
اهداف آموزش مدیریت برند
- آموزش اصول بنیادی و اولیه مدیریت برند
- توانایی دانشپذیران در تدوین استراتژی های بازاریابی، تبلیغات و برند سازی
- توانایی و مدیریت جامع و یکپارچه برند شرکت
- توانایی و مهارت تدوین فلوچارت برن شرکت و اجرای آن
- توانایی و مدیریت منابع شرکت در راستای برند سازی
- توسعه منابع و شرکت با برند سازی و استفاده از راه کارهای توسعه سازمانی
- مهارت برند سازی دیجیتال جهت به روز رسانی اطلاعات شرکت
- مهارت مدیریت و راهبری بلند مدت سازمانی برای مدیران
ویژگی های آموزش پکیج دوره جامع برند سازی
دوره آموزشی مدیریت جامع برند از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا کاربردی و مهارتی برگزار می شود. در این دوره مثال ها و نمونه های مطرح و بارز داخلی و بین المللی و نمونه های شکست خورده نیز ارائه می شود.
اطلاعات برگزاری کلاس برند سازی
این دوره به مدت 21 ساعت و در بازه زمانی 3 جلسه برگزار می شود.
مدرس دوره :
حسین رحمتیان
- کارشناس رسمی دادگستری
- نویسنده 3 جلد کتاب
- مدرس نمونه سازمان فنی و حرفه ای
- طراح 32 عنوان استاندارد شغلی