مدیر غذا و نوشیدنی

آموزش برگزاری مراسم و تشریفات در هتل

آموزش برگزاری مراسم و تشریفات در هتل بصورت خصوصی در هتل ها نیز برگزار می گردد

آموزش برگزاری مراسم و تشریفات در هتل

چه کسانی از این آموزش بهره می برند؟

  • مدیران هتل ها؛
  • مدیران داخلی هتل؛
  • مدیران تشریفات غذا و نوشابه در هتل ها؛
  • دانشجویان گردشگری و هتل داری؛
  • مدیران روابط عمومی؛
  • خدمات و تشریفات اداری در سازمان ها و شرکت ها ؛
  • مدیران داخلی رستوران؛
  • مدیران تالارهای پذیرایی ومدیران  موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس؛
  • و تمامی دیگر علاقه مندان.

 

برگزاری مراسم و تشریفات در هتل

هدف از آموزش تشریفات و برگزاری مراسم در هتل چیست؟

آشنایی دست اندرکاران وعلاقه مندان به راه اندازی ومدیریت رستوران ؛ تالارهای پذیرایی ؛ موسسات  برگزاری ضیافتهای خصوصی و مجالس و پیمانکاران ؛ بر گزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس و پیمانکاران با اصول بنیادین خدمات پذیرایی ؛ چگونگی قراردادهای پیمانی ؛قوانین ومقررات جاری مواد غذایی ؛ مسائل مربوط به کیفیت خدمات و کیفیت موادغذایی در تمامی مراحل ؛کسب اطلاعات درمورد پخت وآشپزی به منظور ایجاد کنترلهای لازم آشنایی نسبی با مدیریت آشپزخانه برنامه ریزی های شغلی تهیه منو و مسائل مربوط به اموراجرایی برگذاری ها الزامات وتوانمندی ها.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش صفر تا صد رستوران داری-اصول میزبانی در رستوران

آموزش هتل داری

چه مواردی در این دوره به شما آموزش داده می شود؟

1- آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص

Special events  2- انواع مراسم خاص

3- بازاریابی و رقابت در برگزاری مراسم

4- هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم

5- تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم

6- طراحی مکان برگزاری مراسم

7- امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم

8- مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم.

9- سیستم های ارتباطی در مراسم.

10- طراحی دکور و صحنه در مراسم.

11- نحوه چیدمان صندلی در مراسم.

12-ارائه خدمات به افراد با نیازمندی های خاص( معلولین)

13-پارکینگ اتومبیل ها در مراسم.

14-محل و چگونگی ورود و خروج میهمانان در مراسم

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش پذیرایی و تشریفات بین المللی- آموزش پذیرایی اداری VIP

15-طراحی مکان ارائه اطلاعات به میهمانان.

16-صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان.

17-پذیرش و ثبت نام میهمانان.

18-سیستم حمل و نقل وسایل؛تجهیزات و میهمانان

19-تهیه و اهدای جوایز.

20-سبزی آرایی ومیوه آرایی.

21-ایمنی؛امنیت و شرایط اضطراری.

22-پذیرایی غذا و نوشابه در مراسم.

23-اختتامیه و جمع آوری محل برگزاری مراسم.

24-استقبال و بدرقه میهمانان مهم.

کارگاه آموزشی : دارد

پیش نیاز های لازم جهت شرکت در دوره آموزشی:دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و سابقه کار مرتبط .

به توصیه های ما توجه کنید: داشتن روحیه میهمان نوازی و خوشرویی ؛ علاقه به مشاغل خدماتی و صبر و تحمل چرا که مهمان مسئولیتی در قبال خستگی ناشی از کار شما ندارد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا